dilluns, 2 de juliol del 2012

Escola d'arts sumptuàries MASSANA  (1966)

Estudi al natural

2 comentaris:

  1. Bona tarda Aumatell,

    Així és com t’anomenaven els teus alumnes, pel cognom. Igual que tu a nosaltres, es clar.

    Vaig ser alumne teu fa molts anys... Vaig estudiar al Sant Gabriel de Sant Adrià del 73 (a 5é) fins el 80, que vaig acabar el BUP. Me’n alegro molt d’haver descobert per casualitat el teu blog i veure que estàs en actiu i ben actiu.
    Potser et farà gràcia saber que, quan vaig acabar els estudis, vaig començar a dedicar-me professionalment al món del còmic, cosa que faig des de fa uns 32 anys :) Treballo principalment per Disney, tot i que faig moltes coses diferents, dintre del mon del disseny, d’il•lustració, aplicacions per Iphone i Ipad, etc, etc. Aquí tens un link al meu portafoli (on no veuràs mostres Disney, ja que no ens és permès) i la meva pàgina en Linkedin, on pots veure tota la meva trajectòria des que vaig deixar l’escola...

    http://www.behance.net/MiguelFernandez

    http://es.linkedin.com/in/miguelart

    En part gràcies a tu i als altres magnífics mestres de dibuix artístic que vaig tenir (aquí he de fer una menció molt especial a en Carrera, que em va deixar la seva hora per fer el que jo volgués, amb l’únic requisit d’ensenyar-li tot el meu treball al acabar l’avaluació.
    També vaig tenir contactes esporàdics amb en Casanovas, ja que un company meu (i amic des de d’infància) va estudiar amb ell en aquell estudi (que compartíeu tots tres) de Badalona...
    Bé, només volia saludar-te. Ja sabràs per experiència que un n’oblida mai els seus mestres, en el meu cas especialment el d’artístic, que era la meva assignatura preferida.
    Una anècdota per acabar: A l’EGB, ens vas encarregar fer el perfil d’un personatge conegut. Jo, no se perquè, vaig escollir a en Franco –suposo que era fàcil per què el tenía a les monedes :) No em va quedar molt bé, perquè em vas dir: Te pongo un notable, pero no le digas a nadie que es el Paquito :)))) Sempre me’n recordaré d’aquesta anècdota...

    Una abraçada molt forta i a seguir en la brecha, maestro!

    MIGUEL FERNÁNDEZ

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies por comunicar-te amb mi. M'agradaria tindre el teu correu electrònic, per tindre una relació més facil
      Una abraçada
      baumatell@gmail.com
      mobil 660 997 964
      P.D.
      El diumenge 28 d'Abril del 2013 a les 12h.
      devant de la Biblioteca, amb lliuran el premi
      Sant Adrià. Ocasió perfecta per parlar

      Elimina